Küsimused mulle

17. veebruar 2015

Stig askeldab







Nagu näha, läheb Stigil lasteaias üllatavalt hästi. Ei mingeid probleeme ja tagasilööki veel. Täna oli mul natukene aega ringi vaadata ja tegin ka paar pilti Stigi esimestest kunstiteostest.

Ja eile sain üllatuse osaliseks. Vedelesime Stigiga voodis. Tema imes oma põialt, mina lugesin. Äkki hakkas tema laulma "Sepapoisse". Teate küll, see laste laul "Sepapoisid, sepapoisid...". Minult ta seda laulu kuulnud ei ole. Minu repertuaaris seda pole siiani olnud. Nüüd muidugi on:D Aga ju see siis on laul lasteaiast. Väga muljetavaldav oli:) Laps areneb silmnähtavalt.

Ja ei mingit nuttu ega mossitamist lasteaeda minemisel. Hommikul käib hoopis peale, millal me liigutama hakkame ennast ja lasteaeda sõidame. Täna tegi isegi taa-taa rõõmsalt ja läks tädidega rühma:) Oi ma olen rahul, kui laps on rahul. Mida muud paremat veel tahta!

Kommentaare ei ole: