Küsimused mulle

28. aprill 2015

Muutusteta

Täna on neljas päev, kui Stig tõsiselt haige on ja endiselt põeb. Kogu elu praegu keerleb Stigi ümber. Eile hilisõhtul tundus asi eriti hull. Olina talle neli tundi tagasi pannud paratsetamooli küünla, aga palavik oli ikkagi kõrge, 38.6. Pidin aga uue küünla panema, kuigi eelmisest ei olnud möödas veel 5 tundi. Niimoodi tulise lapse kõrvale magama jääda ma ei sõandanud. Öö poole saime palaviku alla ja saime mõlemad hommikupoole ööd ilma tõusmata magada.

Õnneks ta joob ja küsib ise, kui janu on ja pissib ka samas tempos. See asi on korras. Eile lõuna paiku sõi ka minu juurest mõned ampsud. Söönud ei ole ta ka muidu juba pikka aega. Ainult vee peal. "Eks" soovitas kummeli teed keeta ja külmalt lapsele juua anda. Pidavat olema põletikuvastase toimega. Tegin ja joob ka jõudumööda.

Täna hommikul tõusis Stig omal algatusel ja ronis voodist välja, et tegutsema hakata. Seda pole ta juba mitu päeva teinud. Tundus paljutõotav. Kuna meil oli vaja Jaskariga täna üks tiir kodust välja teha, siis kutsusin ema siia, et ta Stigiga oleks. Ja kui me tunnikese pärast tagasi olime, oli Stig taas pikali ja põsed õhetasid. Palavik oli tagasi ja laps loid. Jällegi üks küünal ja nüüd ta siis jälle magab.


Küll on ikka raske kuluga haigus. Lapsest kahju. Võitleme vapralt edasi.

15 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tuleks uuesti emosse või arstile pöörduda, antibiootikumid peaks ikka hiljemalt 2 päevaga asja oluliselt parandama! Kummeli tee asemel on parem pärnaõie tee.

Anonüümne ütles ...

Palavikku saab alandada ju viinasokkidega, kui uut küünalt ei tohi panna.

Anonüümne ütles ...

Kunagi, kui mu tütar väike oli ja paratsetamooli küünal palavikku alla ei võtnud, loe: 4 tundi polnud möödas kasutamisest, helistasin keset ööd perearsti-nõuande telefonil. Sealt soovitati anda ibukat...kogust praegu ei mäleta...eks tegin täpselt soovituse järgi! Kuna teadsin, et tbl tütar ei neela...siis tegin veega pulbriks ja kuidagi sai moosiga antud! Tean, mida tunned ja hoian pöialt!
terv. Ruth Tartumaalt
p.s. Ma läheks ka uuesti arsti juurde!!

Anonüümne ütles ...

Mõnel lapsel ei aitagi paratsetamool palavikku alandada. Mulle perearst soovitas ibuprofeniga palaviku siirupit (õnneks on lastele magus siirup välja mõeldud)...aitas kohe. Mu neljast lapsest 2-le ei mõju paratsetamool üldse.

Anonüümne ütles ...

Tere.Kui su põnnil on tõepoolest mädane kurgupõletik, püsib kõrge palavik 5 päeva, ravimitest hoolimata. Soovitan teha nõgeseteed, puhastab organismi üldiselt. lisa natuke piparmünti või melissi, muidu on heina maitsega. Raviteele võib lisada ka mett, ei suhkrut. Kui kurgus on mädapunnid, võib anda mett väheke, ka puhastava toimega. Kummel on samuti hea teetaim. Varu suvel põdrakanepit, mille tee pidi olema 99 haiguse vastu. Jah, olen kõike soovitatut ise kasutanud ja abi saanud. Teen sügisest kevadeni põdrakanepi-nõgese-piparmündi teed nädal aega järjest iga kuu.
Tean, kui raske Sul on, aga..... OLGE tublid!

Anonüümne ütles ...

Teil Eestis peaks olema müügil nii Calpoli kui Nurofeni siirupit mis mõeldud lastele. See siirup tuleb koos väikese plastmass süstlaga (ilma nõelata siis) millega on hea pudelist vastav kogus võtta ja siis lapsele suhu panna. Need siirupid toimivad palju kiiremini kui küünlad ja neid võib vaheldumisi anda juhul kui üks rohi palaviku alla ei võta aga uueks koguseks veel liiga vara.

Ma ei taha kritiseerida ja vabandan, kui selline mulje nüüd jääb, aga seda pilti vaadates siis kas su poiss liiga paksult riides ei ole palavikuga? Pikkade varrukatega pusa ja tekk ka veel peal?

Igal juhul kiiret paranemist ja jõudu sulle. Kujutan ette kui räsitud ja väsinud sa praegu oled.

Anonüümne ütles ...

Meil käis ka kunagi kiirabi kodus kui lapsel oli kórge palavik ja öeldi ka et lapse ei tohi olla paksult riides, et parem kui ta on üldse paljalt. Siis ópetati veel et lahjendad viina veega ja määrid lapse sellega kokku ja siis teed linaga tuult . Selline meetod on välistatud kui lapsel käed ja jalad külmad on.

Anonüümne ütles ...

Ka mina vaatan, et laps on palavikuga liiga paksult riides, keha ei saa jahtuda. Paksu teki asemel võiks ka õhem lina peal olla. Ja mina annan ka palaviku alandamiseks ibuprofeeni sisaldavat siirupit, kui palavik ikka kiirelt kõrgeks tagasi läheb, siis olen vajadusel andnud lisaks paratsetamooli.

Miia ütles ...

Jäta suuremad ema hoolde ja mine haiglasse. Pole sugugi nalja asi.. Parem karta, kui kahetseda.

Alias ütles ...

Oma lapsel sain ligi 40 palaviku alla järgmiselt: andsin Nurofeni iga 8h tagant + Paracetamoli küünal 6h tagant, hõõrusin kuumad käed-jalad sisse vee-viina seguga ja tegin tuult rätikuga. Õhuke riietus voodis selga, teki asemel lina peale ainult. Edu!

Anonüümne ütles ...

Palavik ei ole vaenlane vaid vastupidi- keha oma võime võidelda haigusega. Ma ei võta lastel ka kõrget palavikku alla, kui ta vähegi kannatab seda. Magabki ilma riieteta õhuke linake peal vaid. Pidevalt palavikku alla võttes keha ise ei saa võidelda ning haigus kipub vinduma. Aga see tuleb küll selgeks saada, miks seis ei parane

Anonüümne ütles ...

Mina olen see, kes eelmise postituse all kirjutas, et olen oma pojaga sarnase asja läbi teinud. Kas kaela juurest on ka veel paistes? Mulle tundub, et need antibiootikumid, mis määrati, siiski ei toimi. Kõige murettekitavam näitaja on lapse loid olek. Ma siiski soovitaks uuesti EMOsse pöörduda. Soovin kiiret paranemist, jõudu ja jaksu! Olen mõtetes teiega!

Anonüümne ütles ...

Nii väikesel lapsel ei tohi lasta palavikus piinelda.
Soovitan ka viinasokke ja määri viinaga kogu keha kui saad. Minu lapse puhul on alati aidanud. Ja kui ei aita, siis kutsu kiirabi. Kohalikke arste tundes, ei maksa neile loota.

Mari ütles ...

Kas on midagi paremaks muutunud?

Anonüümne ütles ...

Olge tublid, saage ruttu ikka tervemaks ja päris terveks!