Küsimused mulle

26. detsember 2015

Kingieri

Kuna mind huvitab, mida teised kingiks saavad ja ise kingivad, siis pakun teistele ka võimaluse vaadata, mida uut Jõuluvana meie perre tõi.

Mina kinke ei teinud, kui välja arvata üks ühiskink oma lastele - integreeritud  DVD-ga moodne LAIekraan telekas ülemisele korrusele tüdrukute tuppa, kus nad saavad siis omal valikul dvd-sid vaadata. Ostetud on ka antennijuhe, et sellest telekast võiks vaatama hakata tasuta kanaleid. Ikka samm sinna poole, et elutoa teleka ees vähem rahvast oleks mind segamas, et kõik saaks vaadata ikka neid kanaleid, mida soovitakse.


Meena ja Stigi issi tegi sel aastal sellise suuremeelse pakkumise, et iga laps võib omale amazon.de-st ise kingi välja otsida. Tingimuseks oli, et hinnapiiriks oleks ca. 50 eurot lapse kohta. Mete ja Meena võisid natukene üle ka pingutada, sest neil olid sünnipäevad ka boonuseks.

Mida siis välja valiti. Meena valis nuku pea, millele saaks meiki ja soenguid teha. Lisaks veel ühe Elsa tooli. See aga oli jõudnud praagina, nii et Meena sai võimaluse veel uue valiku teha. Issi abiga said valitud pehmed kaisunukud - Elsa ja Anna loomulikult.



Sten valis välja blootooth kõlari, mida iganes see tähendab. Head "mussi tuleb küll, pole paha:D


Stigil aitasin mina valiku teha. Tema valikute juures on veel natukene suunamist vaja. Üldiselt läheb talle kõik peale, mis liigub. Autod, traktorid, lennukid. Üheks valikuks saigi "rekka", millel oli peal kaks traktorit. Sellised pisikesed mudelimõõtu masinad. Teine valik oli kvaliteetne puidust Goki toksimiskomplekt mutrite, kruvide, haamri, kruvikeeraja ja mutrivõtmega. See on tõeline hitt. Mina olen isegi sellega juba mänginud, teistest lastest rääkimata. Väga atraktiivne mänguasi. Ja ma kannatan hambaid krigistades selle meeletu toksimise siin ära. Ise ma ju tegin valiku.






Metel läks valikuga kõige kauem. Tema tegi väga kaalutletud otsuse ja mõtles oma sammud vägagi läbi ja selleks kulus tal nädal. Ega mulle see asi niiväga ei meeldi, aga on ju jõulud ja lapsed ikka soovivad südamest tulnud asju. Oeh, Metel on nüüd päris oma tahvel. Küll algeline, aga parem, kui tema telefon, millega ta siiamaani on pidanud läbi ajama. Kaaned said külge sünnipäevakingi arvelt.



Minu kõige kummalisemaks kingiks sel aastal osutus rebane. Või siis äkki karusnahk. Ei oskagi seisukohta võtta, kuidas või millisel otstarbel ma seda kasutama hakkan. Lubati ka maha müüa, kuidas ise soovin. Kink Meena ja Stigi issilt, kes mulle juba naljalt midagi normaalset ei kingi. Ja krt, kinkimata ka ei jäta. Eelmine aasta ma kurtsin ja halasin, et sain 2 eurose kommikarbi. Sel aastal ei ütle ma midagi :D


No ma ei tea....

Jah, mul on uus soeng:)
Peale "rebase" õnnestus ikka midagi normaalset ka saada...

Linane laudlina koos läbipaistva vakstuga - käsitöö emalt
Võimsam liimipüstol kohvris koos liimipulkadega - eksilt
Suur maiustuste karp (huvi pakub mulle just karp)
Lapsed said veel ühtteist, sest rõhk oligi ju tegelikult lastel. Jõuluvanagi oli kohal vaid laste pärast. Stig nii armsalt usub meil veel Jõuluvana. Teised lapsed püüdsid ennast ikka vaos hoida, et mitte Stigi jõule ära rikkuda.

Plasto järelkäruga traktor Stigile
Raamat lugevale Meenale

Kleepsuraamat Meenale

Olafi tass Stigile

Müts Stenile

Õun

Raamat Stigile

Kohver Meenale

Paljude värvidega pliiats Meenale

Pusakamm nii Metele kui Meenale
160 jupiga pusle kogu perele, nii raske on:)
Lisaks veel palju komme ja maiustusi, mandariine, veini, kinkekaarte, erinevaid lõhnu/dušigeele, ühed mängukaardid nappides riietes naistega (Jaskarile). Väga külluslikud jõulud, midagi pole õelda. Aitäh kõigile, kes ennast puudutatuna tundsid. Meie lastel oli väga vahva ja kingirohke jõul.

Nälga ei pidanud ka keegi tundma...













Head pühade jätku!

11 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

(Kaisa) Ühe silmaga rebane on ikka tase!

Anonüümne ütles ...

Väga tore oli lugeda, et kõik palju vahvaid kingitusi said ja teil lahedad jõulud olid
Mari

Anonüümne ütles ...

Kui tohib küsida,kuhu sa selle rebasega lähed? :D Minu meelest see on õudne..

Anonüümne ütles ...

Aga jaskar, kas tema saigi vaid kaardid?

ShoppingQ ütles ...

Tema sai lõhna, dušigeeli, sokid, raha ja maiustusi.

ShoppingQ ütles ...

Eks ma teen ta rahaks või panen seinakaunistuseks.

ShoppingQ ütles ...

Pidi naerev rebane olema :D

ShoppingQ ütles ...

Rõõm kuulda, kui huvi pakkus:)

Qing-Yuan Wu ütles ...

Ja mida Jaskar valis välja amazon.de ca. 50 euro eest??? :D

ShoppingQ ütles ...

Tema sai sulas 50 (arvatavasti), ise majandab, suur mees.

Anonüümne ütles ...

Vahva pidu teil ja see rebane on ka äge. mina igaljuhul kannaks:) Talv tulemas ja kaelas kindlasti soe ja ainulaadne.