Küsimused mulle

9. juuli 2017

Diskuteerime

Oleme nüüd kaks päeva kohapeal (Saksamaal) olnud ja päris tore on. Mingit tüli pole veel tekkinud, aga on olnud väga huvitavaid diskussioone.

Näiteks milleks minu vanuses breketid, see rohkem tiinekate teema. Hambaarstid pidavad väga hästi elama tänu minusugustele "lollidele". Mina jällegi väitsin, et hammastest saab alguse inimese hea tervis ja mina käin seal vabatahtlikult ja mul pole ühestki väljakäidud eurost oma hammaste heaks kahju.

Järgmisena teema inimeste elueast. See pidavat olenema elatustasemest. Teemaks tuli see sellepärast, et hommikul oli kaste maas ja lapsed läksid välja muru sisse kangast tennistega. Jalad pidid märjaks saama ja lapsed haigeks jääma. Ma ütlesin, et mul tõesti ei ole lastele igaks elujuhtumiks eraldi jalanõusid, et Eestis ollakse õnnelik, et midagigi jalga panna on. Ei ole suve sokke, talve aluspesu jne.   Meil vähemalt mitte. Siis toodi välja sakslaste eluiga naiste ja meeste lõikes. Kõrgeima eani elavat taanlased. Meie elatustase pidavat madal olema ja seega sureme ka varem. Puhas statistika, mis mind küll ei kõiguta.

McDonaldsi's (siiski lastele suunatud restoran) istusid vanemad väljas oma sülelastega, kõik tossasid. Arvasin, et olen suitsetajate alale sattunud, aga ei, see olevat täiesti normaalne. Õudus, millises vingus peavad lapsed toimetama. Emad-isad tätoveeritud, ülesöönud, üle päevitunud või siis valged kui luiged, augustatud. Ma tundsin ennast seal nagu sõõm värsket õhku, isegi meiki polnud peal. Tegelikult ikka kohutav, kui elatustase nii kõrge on. Inimesed on täiesti moondunud. Normaalse välimusega inimesed on juba vähemuses. Või on McDonaldsi klientuur lihtsalt välja kujunenud ja normaalsed inimesed seal ei käigi.

Oleme juba päris palju huvitavat näinud, lastel on tore olnud. Koduigatsust pole veel kellegil.

10 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kuidas laste saksa keel muidu on? Kas on veel midagi meeles?

ShoppingQ ütles ...

Meena saab peaaegu kõigest aru ja pursib päris tublisti issiga rääkida. Stig ei tea samahästi kui mitte midagi saksa keelest.

Anonüümne ütles ...

Elan ka Saksamaal ja julgen väita, et MacDonalds on tõesti koht, kus normaalsed inimesed ei käi (vabandage mu snobismi). Mu lapsed on küll suured, aga see sai ammu selgeks õpetatud, et MacDonaldsi toidus pole ühtki toitainet, seega, kui tahad burksi, tuleb minna näiteks Hans im Glücki. Noh ja restoran...on tegelt siiski midagi muud

Anonüümne ütles ...

Kahe lapse valmis tegemiseks kõlbas tüüp küll. Ju siis olete ikka samal lainel, pole mõtet siin nüüd peenutseda.

ShoppingQ ütles ...

Loomulikult oleme me samal lainel, aga peenutseda pole ju keelatud:D

ShoppingQ ütles ...

Hea teada. Siis mu sisetunne mind ei petnud.
Ega me erilised burksi sõbrad ei ole, pigem meelitavad mänguasjad. Jah ma tean, puha blunde, aga mis teha.

mulgitar ütles ...

Härra tundub pisut liialt oma veendumust rõhutav. Umbes nagu kahju oleks, et tahad olla tervem ja ehk ka ilusama naeratusega, kui lõpuks read sirged... :)

Anonüümne ütles ...

kirjuta rohkem reisist ja külas olemisest:)

ShoppingQ ütles ...

Peaks kirjutama küll, aga ajaga on nii nagu ta on...

ShoppingQ ütles ...

Eks tal olegi ju kahju, kui mul ilusam naeratus on:D Aga ma pidavat breketitega ka seksikas olema:)