Küsimused mulle

26. juuli 2017

Kui nõme ema ma olen

Saasta söömisest ma täna kirjutama ei hakka. Teema on muus.

No vaatavad lapsed üleval mingit DVD-d ja Stig hõigub mulle ülevalt: "Emme, kas ma pean magama tulema?"
Mina vastu: "Ei, vaata aga edasi, kui tahad." Ise mõtlen hirmuga, jumal, saaks hetkegi omaette olla ja oma asjadega tegeleda (blogi kirjutada).

Saan edukalt ühe postituse kirjutatud ja asun teisi blogisi lugema. Üleval tõmmatakse otsad kokku ja Stig tuleb alla. Küsib imearmsalt: "Kas sa igatsesid ka mind?" Vastan resoluutselt: "Ei." Selline kanaema ma kohe kindlasti ei ole.

Ronib siis mulle kaissu. Jah, 4 aastane ja ikka veel kaisus. Aga ma pole sellest probleemi ka teinud.

Olen Stigile õhtujutu asenduseks viimasel ajal lubanud oma telefonis puslet kokku panna ja siis sinna otsa ühe jutu kuulata (äpp nimega "Õhtujutt"). Tavaliselt me magan juba sügavat und kui öösel avastan, et muinasjutud muudkui tulevad. Kuidagi väga uinutavad on. Pole veel ühtki juttu lõpuni kuulnud, mina vähemalt.

Nüüd, et seda vältida, olen Stigile õelnud, et loen veel natuke uudiseid, siis saab tema oma pusle ja jutu. Ma juba tean, et ta uinub hetkega ja asi lahendatud - ei mingit puslet ega juttu. Selline ema olengi.

Pildid jooksvalt ikka Instagram´ist.

Kommentaare ei ole: