Küsimused mulle

13. juuli 2017

Toitumisest

Mida ma täna täheldasin. Ma ei tea, kas see on normaalne, aga ma suudan kommipoes täiesti külmaks jääda, erinevatest magusatest saiakestest rääkimata. Mul ei isuta ühegi magusa joogi järgi, ma joon vaid vett. Mulle on vesi maitsema hakanud. On vaid tüütu kõrvalnäht, mis kodust väljas olles on eriti tüütu - WC pidev otsimine.

Söön võimalikult harva ja pehmeid asju. Eile tegin kreveti pastat ja sellist asja on lust süüa. Iga kõvemagi asja söömine on valulik, seega parem üks jogurti laadne toode süüa kui võileba järada. Peale söömist eemaldan toidujäätmed suule mõeldud dušiga (Munddusche). Päris asendamatu asi, kui toidu osakesed on vaja breketite vahelt kätte saada. Kodustes tingimustes muidugi, kui pole plaanis käekotis aparaati kaasas kanda. Muideks, täna soetasin omale suurema käekoti. Polegi ju eriti paha idee seda juurutama hakata, et kõnnin, survepesur kotis:)

Käekoti otsingutel olen ma juba pikka aega olnud. Ei ole senini ükski kott kõnetanud. Täna siis lõpuks üks kõnetas. Hind tegelikult. Kui algselt maksis see 189 €, siis täna seisis hinnasildil 89 €. Et see lõputu jaht lõpetada, tegin asja ära. Nüüd saan ma rohkemat kaasas kanda kui pelgalt autovõti, mobiil ja plastikkaardid. Ruumi peaks jätkuma ka rahakotile ja nagu juba õeldud, ka suupesurile.

Ma olen täitsa elevil, palju koju jõudes kaal näitab. Mul on päris piisavalt liikumist olnud ja toitun absoluutselt igasuguse rämpsu vabalt. Ja siis tullakse solvama, et kas rase olen. Krt, ma ikka kõvasti pingutan. Milline ma paar kuud tagasi välja nägin, nagu mamsel:D 

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tahaks ka kotti näha:)
Einoh, sa oled ikka tubli, et suudad dieedist kinni pidada. Endalgi 5 ülekilo, aga kuidagi ei suuda normaalselt toituda. Ja kõik kilod kogunevad ikka kõhule ja taguotsale, nii kui kõhu täis saad, siia kohe nagu rase:(

Anonüümne ütles ...

Kust see vahva pluus pärit on, mis su hiljutises instagrami videos näha oli?

ShoppingQ ütles ...

Esmase uudishimu kotist saad siin rahuldada: https://www.amazon.de/Prato-Shahid-Umh%C3%A4ngetasche-Beutel-Rindleder/dp/B072JFTWZ3/ref=sr_1_115?s=shoes&ie=UTF8&qid=1500355203&sr=1-115&nodeID=355006011&psd=1&keywords=prato

ShoppingQ ütles ...

T-särgi ostsime C&A-st: http://www.c-and-a.com/de/de/shop/maedchen/gr-122-176/shirts/t-shirts/emoji-kurzarmshirt-199647-1.html

Aga sellist tehnikat kohtab igal sammul. Ühed jalanõud olid ka nii, et kui käega üle tõmbasid, olid hoopis teise väljanägemisega.